core/public_global p.9 2

Foto

14 Tage Freie Spielzeit

2 replies to this topic

#1 Xeron

Xeron

Veteran

• Freunde
  • 1.089 Beiträge
  • Interests:DAoC & Basketball

Geschrieben 04. Oktober 2010 - 10:33

"Return of the Legends" Celebration Begins!
Posted By: James Nichols
2010-09-28 11:10:10

Let the online pandemonium begin!

BioWare Mythic has summoned all former Ultima Online, Warhammer Online: Age of Reckoning and Dark Age of Camelot players to join the Return of the Legends Re-Enlistment Celebration, beginning today, September 28. Returning legends will receive a hero's welcome with free game time, bonuses, and events for the former players returning to the lands of Britannia, The Old World and Camelot.

Former players will have full access to all of their characters during the re-enlistment celebration and free re-evaluation period.

Dark Age of Camelot's 14-Day re-enlistment campaign will be available from September 28 through October 11, and will include the live in-game event "Heroes of the Realm" where players will be able to:

* Play with and against Dark Age of Camelot developers in-game as they rampage across the Realms
* Every server gets to join in on the action and interact with a developer

Be sure to check out "The Re-enlisters" video here!

Returning players must visit the Mythic Account Center at https://accounts.eamythic.com/ to reactivate their account and update their billing information.

Das ist die Meldung vom Herald. Habs leider auch erst heute morgen entdeckt. Falls jemand Lust hat reinzuschaun :)

PS: Man muss vorher in das Acc Center kurz rein und kann dort die 14 Tage wohl freischalten. Die Accounts werden nicht einfach so aufgemacht!
"If you look up the definition of greatness in the dictionary, it will say
Michael Jordan." - Elgin Baylor

#2 Genorikas

Genorikas

Knappe

• Freier Bund
  • PIPPIPPIP
  • 180 Beiträge

Geschrieben 30. Juni 2011 - 15:15

So es ist endlich soweit ... Daoc geht in die wohl letzte Runde. Alle Chars der Eu-Server können nun kostenlos auf US (ywain) transferiert werden.
Ich für meinen Teil werde nun die 14 Tage kostenlos nutzen und nun den Hibs in Mids nochmal so richtig auf die Nerven gehen.
Wer dazu kommen möchte es sind fast dauernd über 1000 leute auf den Servern und es verspricht sehr Spaßig zu werden ... ;)

Gruß Geno

PS: irgendjemand noch rang 0 in der Gilde sonst müssten wir eine Neue aufmachen weil nur der Gildenleader mit rang 0 die Gilde auf US transferieren kann :)
Eingefügtes Bild

>>>KOMMT ZURÜCK ZU DAOC!!!<<<

#3 rakim

rakim

Veteran

• Freier Bund WoW
  • 1.650 Beiträge
  • Spiel:offline

Geschrieben 01. Juli 2011 - 19:04

Also ich für meinen Teil habe mich nun schon oft genug von dem Spiel verabschieded ;-)

Antworten

0 Besucher lesen dieses Thema

0 Mitglieder, 0 Gäste, 0 anonyme Nutzer